Friday, December 2, 2011

i've got 99 problems but jewelry ain't one


Cine mă cunoaşte bine ştie că nu port aproape niciodată bijuterii. Eventual cîte un cercel complementar cu umărul gol, un colier azuriu pentru că clincăne şi-nnebuneşte motanul şi aşa îl conving să-mi dea toată atenţia lui, şi eventual inelele surorii mele, pentru că-s colorate şi multe şi majoritatea îmi vin pe arătător şi cine mă cunoaşte foarte, foarte bine ştie că inelul pe arătător e mantra mea estetică.
Dar în general nu port. Deşi am. Pentru că de cumpărat îmi place să cumpăr. Chiar dacă-s conştientă că le condamn la a zace în cutia mea cu Roman Holiday, din tinichea. Problema e că le port prea mult în mintea mea, şi cînd le am în carne şi oase (sau metal, de dragul realismului), îmi plac mai mult ca decoraţiuni interioare. Tot e ceva.
De cînd l-am descoperit pe Chris Habana, I sense a wind of change. Ce face omul ăsta e atîta şi-atîta de pe gustul meu că mă văd spărgînd bariera mentalului. Dacă aş avea mai mult de cinci lei în buzunar, I would buy these-much-too-appropriate beauties. He has this unisex organic space-age aesthetic that I prize above all.



(this last one sort of looks like a medieval condom design, no? Oh, God. Don't picture it. Oh, no. You did, didn't you? Just forget I mentioned it. Peonies and daffodils!)

Now that we're on the subject of evilness, here's a different Eartha Kitt. 


...but true evilness lies in this man-eater right here...


No comments:

Post a Comment