Friday, November 18, 2011

Balada unui bărbat nemulțumit


Dragi reviste chic pentru femei,

Mi-am permis să vă contactez pentru că sunt nemulțumit. De cînd vă citește, logodnica mea e de nerecunoscut. Ce-au făcut cu tine, lumina ochilor mei? Dați-mi-o înapoi, you freaks!
Acasă, s-a terminat cu muzica cîntată de profesioniști. Acum, sufrageria noastră răsună în acordurile dubioase ale unei formații de crypto-folk din străfundurile vreunui orășel de provincie din Suedia, compuse sub influența crystal meth-ului și cîntate pe halucinogene.
Gata și cu exclusivitatea. Mai ales că după ce i-ați promis că-și va îmbogăți viața sexuală astfel, a considerat cumpărarea unui dildo de dimensiuni chestionabile o chestiune de viață și de moarte. Gata cu relaxatul în fața televizorului, țigările și junk food-ul.
Dar, trebuie să fiu sincer. Chestia cu adevărat nasoală e alta. Din cauza voastră, sărmana fată se îmbracă realmente ca un sac. Vintage, couture, custom, sportwear, amestecă tot. Dantele, tricotaje, steagul Angliei, muselină, un adevărat coșmar!
În plus, ai putea zice că a dormit cinci nopți în hainele alea, sau că tocmai a venit din pădure, la alegere. Un melanj între Nelly Olson și servitorul lui Jean Reno din fimul Vizitatorii. Coloristic, aduce cu Lisa din Saved by the bell. Odoristic, cu Courtney Love. Încerc să-i explic că 45 de kg nu cîntăresc decît fotomodelele subnutrite din Slovenia.
Dar nimic nu pare să funcționeze. Arborează fără jenă colanți neon, încălțări improbabile, pălării atît de șifonate de zici că a stat un elefant pe ele. Ce să mai, își permite tot felul de originalități.
În plus, și atitudinea ei îmi pune probleme. Argumentează tot, nu mai lasă nimic de la ea. Îi aduc aminte cu nostalgie de jeanși ei Diesel, care-i făceau un posterior așa de apetisant. Îmi răspunde că i-a franjurat, dar că a cam exagerat cu găurile. Hopeless.
Așa că aflați că vă fac responsabile pentru această evoluție. Cel mai rău e că are aerul cum că ar fi mult mai fericită. Mai înfloritoare. Cel mai probabil o să se sature de mine, de adidașii mei și de playstation-ul meu și o să mă părăsească. Fără îndoială pentru un grafician bărbos, bisexual și vegetarian.

Cordial,

un tip nemulțumit.

No comments:

Post a Comment