Sunday, December 18, 2011

Christmas wishlist


Cum zicea Rene Richard în Basquiat (1996- Julian Schnabel), ”When I speak, nobody believes me, but when I write it down, everybody knows it to be true”, așa și-n cazul faimoaselor Christmas wishlists. Parcă dacă le pui pe hîrtie cumva, fie ea și virtuală, au mai multe șanse să se îndeplinească. Sau cel puțin așa nu le uiți, și chiar dacă nu le primești pe loc, în zile numărate, măcar le ai acolo, undeva, negru pe alb, și, în ultimă instanță, muncești tu la îndeplinirea lor, deși, între noi fie vorba, nu prea-i deloc fun să-ți fii propriul Santa Clause.

În speranța că Spiritului Crăciunului îi merge bine netul și nu mă disprețuiește profund pentru că am renunțat la scrisoarea tradițională, feather pen and all, dorințele mele ar fi următoarele. Nu știu cît te practice sunt, dar sper că se muncește pe-acolo ca-ntr-o agenție bună de publicitate, cu creativitate și ingeniozitate.

1. O bucată de artă pentru suflet. Recomand a se alege dintre Emily Kame Kngwarreye, James Abbot Whistler, Michelle Armas sau Geoff Mcfetridge. Preferabil una din astea patru.



2. Un pian. Laolaltă cu știința cîntatului la pian (Ce, Moș Crăciun nu are baghetă magică? O să mă fac că nu am auzit asta). Să am o scuză vădită de a sta în casă, că asta cu completatul integramelor it's getting old. Și să pot să-mi cînt singură Nine Crimes, după fiecare succes sentimental care mă sperie.


3. Un DVD cu A bout de souffle. Un film preferat am și eu pe lumea asta, de ce să-l ponegresc căutîndu-l pe torrente de fiecare dată cînd vreau să-l revăd?


4. O porție (de fapt mai multe, who am I kidding here?) de porumb copt cu sos de lime și cotija cheese. Să-mi amintească de vară.


5. Chestia asta. Pe care să o port cînd sunt grade cu minus afară, chiar dacă mă va pricopsi cu nas de rudolf și frisoane și ochi de zombie. Because why wait till summer? why wait in general?


6. Posterul ăsta, de atîrnat frumos în bucătărie.


7. Lumînări, multe lumînări, de toate soiurile pentru toate ungherele casei mele.


8. Un suflet lacom de afecțiune, în care să mă vărs toată.


9. O cafea și-o sesiune de hipnoză cu David Lynch.


10. ...Și o ființă care să-mi satisfacă valențele de sapiosexuală...

1 comment: