Thursday, January 19, 2012

caut o fată.


Care să aibă picioare frumoase și păr de bebeluș la ceafă, din ăla fin și care se umezește repede vara sau pe pernele din paturile din camerele cu geamuri aburite.
Și vocea un pic spartă. De la țigări și țipete.
Și de ce nu strungăreață. Ca Vanessa Paradis sau Jessica Hart. În care să-mi julesc limba.
Care să nu iubească nici Facebook-ul, nici cola light, nici serialele. Dar care să le recunoască statutul de plăceri vinovate. Și să le accepte cu naturalețe. Pentru că o fac umană.
Care să nu fie nici branșată, nici paysanne, nici de dreapta, nici feministă.
Care să-mi zică atunci cînd sunt prost îmbrăcat, să mă atenționeze cînd am ceva printre dinți și să-mi tragă o palmă mai mult sau mai puțin metaforică atunci cînd sunt bădăran sau nesimțit.
Care să știe să deschidă două sticle de bere cu bricheta. Una pentru mine și una pentru ea.
De care să se îndrăgostească în secret, definitiv și iremediabil, toți amicii mei.
Care să mă facă să cred că eu am învățat-o totul din punct de vedere sexual, chiar dacă nu-i adevărat.
Alături de care să nu mă plictisesc nici atunci cînd eșuăm, fără să ne dăm seama, în vreo bombă de bar cu bailamos pe repeat.
Care să nu se vexeze atunci cînd îi răspund cu da la întrebarea ”m-am mai îngrășat?”.
Care să urle hiturile anilor nouăzeci, pe scooter, cu cea mai bună prietenă, în drum spre mare. Unde o aștept eu. Beat și posibil nu în cortul meu.
Care să aibă un job care să o facă să călătorească des, dîndu-mi astfel ocazia să sparg totul prin casă de dorul ei.
Care să nu fi ieșit cu niciunul din cunoscuții mei. Despre care nu fi știut nimic în prealabil dar care, după o cafea și un corn, să mă facă să o cunosc mai bine decît pe mine însumi.
Care să nu aibă un gay pe post de cel mai bun prieten.
Care să fie mai inteligentă și mai cultivată decît mine.
Care să fie la fel de sexy și-n bascheți și hanorac, și-n Louboutin și Chanel.
Care să aibă prietene care să-i spună că e norocoasă că este cu mine.
Care să fie drăguță cu mama mea, deși o privește de sus.
Care să-mi spună că voi fi un tată bun, dar care să nu-și dorească progenituri imediat.
Care să știe că nu trebuie să-mi vorbească dimineața.
Dar care să știe că, în schimb, îmi place sexul dimineața.
Care să nu spună nu, din cînd în cînd, unui McDo unsuros, dar care să-mi interzică să mai mănînc kebaburi.
Care să fie doar un pic geloasă, și să n-o țină mult.
Care să mă dezbrace cînd suntem pe punct de plecare și să-mi spună că preferă să ne băgăm din nou în pat, cu popcorn și filme proaste, la care să ne uităm doar pînă la jumătate.
Care să-mi spună bancuri, chiar dacă nu sunt haioase.
Care să-mi fie cea mai bună prietenă dar și cel mai aprig dușman.
Care să creadă că tot ce fac eu e super, de la trișatul la cărți, pînă la lipitul lucrurilor prin casă cu superglue de proastă calitate.

Fetele care caută băieți care caută fete de genul acesta sunt preferatele mele.

No comments:

Post a Comment